' 14 maj 2012 - det här är jag.


ni som läser vet säkert vem jag är men iallafall, det här är jag:

jag heter michaela sinkkonen, jag föddes 28 oktober 1991.
jag bor i virsbo med min sambo pontus och vi väntar vårt första barn i oktober♥.
just nu så jobbar jag bara som vikarie på dagiset här i virsbo, pontus kör timmerbil.
min pappa juha och min två år yngre lillebror daniel bor också här i virsbo.
min mamma sirpa gick bort den 28 augusti 2011 i en ovanlig och svår cancer,
det har inte gått lång tid sen dess, det är fortfarande nytt och overkligt och
jag saknar henne varje dag.

jag kommer nog mest skriva i den här bloggen för att få skriva av mig.
få skriva av mig mest om vår lilla bebis och om min mamma och saknaden efter henne.
men jag valde nog att göra en öppen blogg också för att jag vill få ur mig saker som jag
har svårt för att prata om, som bara finns i mitt huvud men som andra kanske vill eller
behöver veta för att kanske förstå. för att förstå hur jag mår eller hur jag känner eller tänker.

jag är så lycklig, lycklig för att jag har världens bästa sambo, familj och vänner runt om mig. 
jag är världens lyckligaste som har redan världens finaste unge i magen.
samtidigt som jag aldrig har varit så här olycklig förr.
jag aldrig har känt en sån här enorm smärta, sorg eller saknad förut.
jag har aldrig mått så dåligt förut.
jag mår så bra ibland så att jag inte vet vart jag ska ta vägen och ibland så mår jag så dåligt man bara kan.

det är svårt att förklara, men det är såhär mitt liv ser ut, det här är jag.

  


Kommentarer
Postat av: din moster

Du underbara Michaela! Älskar Er<3

2012-05-15 @ 22:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback